اسپانیا در بیم بیشتر شدن اختلافات رئال و بارسا

 

در کشور اسپانیا این روزها بیم این وجود دارد که به واسطه مصاحبه اخیر سرخیو راموس بر علیه پیکه، اختلافلات بین رئال مادرید و بارسلونا بیش از آنچه که همیشه بوده شود


 

به گزارش "ورزش سه"، دشمنی و اختلافات دیرینه بین مردمان ایالت کاتالونیا با پایتخت نشینان اسپانیا، یک اتفاق جدید نیست. این مساله ریشه در سال ها پیش دارد و همواره بازتاب آن را در دوئل های بین رئال مادرید و بارسلونا شاهد بوده ایم. اینکه دشمنی بین دو باشگاه از فاکتور ورزشی بودن بالاتر است، بر کسی پوشیده نیست اما تقریبا در 4 سال اخیر همواره رابطه خوبی بین ملی پوشان بارسلونا و رئال مادرید وجود داشته است. 

آخرین نمونه از اختلافات بین بازیکنان دو تیم را در سال 2011 و زمان حضور مورینیو بر مسند مربیگری رئال شاهد بودیم اما یک جلسه مشترک دوستانه بین کاسیاس و ژاوی، به نمایندگی از ملی پوشان دو تیم،همه مشکلات را حل کرده و یک اسپانیای متحد را در یورو 2012 شاهد بودیم؛ تیمی که با اقتدار قهرمانی را از آن خود کرد. 

اما 4 سال بعد، پیکه به نوعی استارت دوباره ای بر اختلافات بین رئال مادرید و بارسلونا زد. او در دو جشن قهرمانی بارسلونا در سه ماه اخیر، بر علیه رئال مادرید عبارات کنایه ای و بعضا توهین آمیز بکار برده و حتی پس از فینال کوپا دل ری، از سوت زدن هواداران بارسا و بیلبائو بر علیه سرود ملی اسپانیا نیز حمایت کرد؛ مساله ای که با واکنش منفی در میان هواداران فوتبال در اسپانیا مواجه شد و این مدافع ارزشمند بارسا در بازی اسپانیا برابر اسلواکی در اوویدو، با سوت های اعتراضی حاضران در ورزشگاه مواجه شد. 

این اعتراضات حتی در بازی اسپانیا برابر مقدونیه نیز ادامه یافت و اسپانیایی های حاضر در ورزشگاه مقدونیه، هر بار که پیکه صاحب توپ می شد او را هو می کردند. پس از این بازی بود که راموس، در مصاحبه ای، رفتارهای چند وقت اخیر پیکه را زیر سوال برد و از او خواست که مسئولیت اتفاقات اخیر را به گردن بگیرد. 

این مصاحبه بازتاب بسیار گسترده ای در میان رسانه های اسپانیایی داشت؛ تا جاییکه امروز نشریه "اسپورت"،چاپ بارسلون، با تیتر راموس بر آتش اختلافات بر سر قضیه پیکه افزود، نسبت به مصاحبه مدافع رئال مادرید واکنش نشان داد. 

یک سال مانده به شروع رقابت های حساس یورو 2016، حالا همه از ایجاد دودستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی اسپانیا بیم دارند. اسپانیایی که در جام جهانی 2014 هم نتایج کابوس واری گرفت و یورو 2016 را میدانی برای جبران مافات می بیند. 

باید دید که در فاصله 9 ماهه تا شروع آن رقابت ها، قضیه پیکه به کجا خواهد رسید. شاید یک نشست دوستانه مشترک بین بازیکنان ملی پوش بارسا و رئال، بتواند همه چیز را به روال سابق بازگرداند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:6 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.